اخبار : برگزاری جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی، و دانشگاهی استان خوزستان

برگزاری جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی، و دانشگاهی استان خوزستان

جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی، و دانشگاهی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، مهندس حکیمه چعبی کارشناس مسئول تجهیزات پزشکی این معاونت در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: این جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی و دانشگاهی استان خوزستان تشکیل شد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و ساماندهی نحوه تامین تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی در مراکز درمانی با عنایت به اهمیت خطیر این امر در کاهش قابل ملاحظه سهم هزینه های مستقیم مردم از هزینه های سلامت و با هدف اجرای سیاست های وزارت بهداشت در جهت نظام مند کردن نحوه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و مبارزه با قاچاق در این حوزه از دیگر اهداف برگزاری این جلسه است.

 این کارشناس مسئول افزود: در این جلسه بیشتر بر تامین ملزومات مصرفی پزشکی از زنجیره مجاز و مبارزه با قاچاق کالا در حوزه تجهیزات و ملزومات مصرفی تاکید شد.

گفتنی است: این جلسه مشترک با مسئولین فنی ملزومات پزشکی، مسولان مالی و کارپردازان مراکز درمانی دولتی، تامین اجتماعی، نفت، نظامی، خیریه، خصوصی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۳_۱۱-۰۴-۱۰-300x199 برگزاری جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی، و دانشگاهی استان خوزستان+ گزارش تصویریphoto_۲۰۱۷-۰۹-۰۳_۱۱-۰۴-۱۰-300x199 برگزاری جلسه مشترک مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی اهواز با کارشناسان مراکز درمانی، و دانشگاهی استان خوزستان+ گزارش تصویری