اخبار : دکتر اکبر عبدالهی اصل به عنوان مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت سازمان غذا و دارو منصوب شد

دکتر اکبر عبدالهی اصل به عنوان مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو؛ " دکتر اکبر عبدالهی اصل " به عنوان مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت سازمان غذا و دارو منصوب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در حکمی دکتر " دکتر اکبر عبدالهی اصل را به عنوان " مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

 

جناب آقای دکتر اکبر عبدالهی اصل

 

با سلام و احترام؛

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت این سازمان منصوب می شوید. با توجه به لزوم و اهمیت شفاف و هوشمند سازی کلیه فعالیت های این سازمان لازم است حداکثر تلاش خود را در جهت استفاده از سیستم های الکترونیکی و هوشمند به منظور اصلاح فرآیندهای ادارات کل و دفاتر سازمان غذا و دارو مبذول فرمایید. همچنین لازم است در جهت اعتماد سازی برای کلیه ذینفعان سازمان، ضمن بازبینی کلیه فرآیندهای موجود سازمان نسبت به اصلاح این فرآیندها با مشارکت واحدهای ذیربط اقدام فرمایید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری و مساعدت مدیران و همکاران ادارات کل این سازمان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.