اخبار : صدور بیش از 110 پروانه محصول صادراتی/صدور پروانه صادراتی در کمترین زمان ممکن

صدور بیش از 110 پروانه محصول صادراتی/صدور پروانه صادراتی در کمترین زمان ممکن

مهندس اسحق عامری سرپرست اداره صادرات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: برای حمایت از صادرات بروکراسی ها را به حداقل می رسانیم و هم اکنون در کمتر از یک ماه بیش از 110 پروانه محصول صادراتی برای شرکتهای صاحب صلاحیت صادر شده است.

مهندس اسحق عامری سرپرست اداره صادرات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "،  گفت: برای حمایت از صادرات بروکراسی ها را به حداقل می رسانیم و هم اکنون در کمتر از یک ماه بیش از 110 پروانه محصول صادراتی برای شرکتهای صاحب صلاحیت صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مدت کمتر از یک ماه بیش از 110 پروانه محصول صادراتی، صادر شده است افزود: سعی کرده ایم در کمترین زمان ممکن کارهای جاری شرکتها در خصوص صادرات در اداره اداره صادرات تجهیزات پزشکی انجام شود.

مهندس عامری افزود: اعتقاد داریم صادرکننده ها باید بیشتر وقتشان را جهت بازاریابی محصول صرف کنند تا بروکراسی اداری.

وی افزود: تا زمان بهره برداری از سامانه نظارت بر صادرات، از این پس بنا داریم تا زمان صدور پروانه صادراتی را نهایتاً به 4 روز کاری تقلیل دهیم.

 وی خاطر نشان ساخت، نوع پروانه های صادره کنونی از اصالت بسیار بالایی برخوردار هستند و امکان جعل آنها با لحاظ موارد امنیتی بر روی آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است شرکت ها می توانند نسبت به دریافت این گواهینامه از اداره صادرات اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اقدام نمایند.