اخبار : برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان صادراتی در عمان هلث/حضور رایگان شرکت های دانش بنیان

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان صادراتی در عمان هلث/حضور رایگان شرکت های دانش بنیان

سرپرست اداره صادرات تجهيزات و ملزومات پزشكي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به موقعيت استراتژيك كشور عمان در منطقه و همچنين لزوم توسعه و گسترش روابط تجاري با كشورهاي منطقه پس از رايزني هاي متعدد امكان حضور رايگان شركت هاي دانش بنيان صادراتي در مسقط فراهم گرديد.

مهندس اسحاق عامري،  سرپرست اداره صادرات تجهيزات و ملزومات پزشكي با اعلام اين خبر به خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا " افزود: با توجه به موقعيت استراتژيك كشور عمان در منطقه و همچنين لزوم توسعه و گسترش روابط تجاري با كشورهاي منطقه  پس از رايزني هاي متعدد امكان حضور رايگان شركت هاي دانش بنيان صادراتي در مسقط فراهم گرديد.
وی افزود:  ما همواره به دنبال آن هستيم كه سنگي از جلو پاي صنعتگران برداريم تا آن هم با آرامش به مسير خود ادامه دهند.
مهندس عامری  ادامه داد: با توجه به نقش كليدی نمايشگاه در معرفي آخرين دستاوردها و از طرفي حضور پر رنگ تر در بازاهاي منطقه ،تمام تلاش خود را جهت حضور صنعتگران حوزه تجهيزات پزشكي در نمايشگاه هاي معتبر داشته ايم.لذا شركت هاي معتبر تا روز سه شنبه درخواست حضور خود را به اين اداره كل ارسال نمايند.بديهي است اولويت با شركت هايي است نوپايي است كه به تازگي وارد بازار صادرات شده اند.
مهندس عامری در پایان افزود: علاقمندان به حضور جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن  ٦٣٤٢٠ داخلي ٤٥١ آقاي مهندس ديدار كارشناس صادرات تماس حاصل نمايند.