اخبار : ارزيابی کیفی و کمی فرآورده های دارويی، تجهيزات پزشكی و بيولوژی ایران و روسیه/بازدید روسی ها از آزمایشگاه غذا و و دارو

ارزيابی کیفی و کمی فرآورده های دارويی، تجهيزات پزشكی و بيولوژی ایران و روسیه/بازدید روسی ها از آزمایشگاه غذا و و دارو

مدیر امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو گفت: در سفر هیئت روسی به کشورمان، قائم مقام دپارتمان ارزیابی مطالعات بالینی دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه ومدیر ثبت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه از مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی سازمان بازدید کردند.

دکتر حمیدرضا اینانلو، مدیر امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، در مورد سفر هیئت روسی به کشور مان گفت: در سفر هیئت روسی به کشورمان،" وادیم مرکولوف "، قائم مقام دپارتمان ارزیابی مطالعات بالینی دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه و " واقاب کوجایف " مدیر ثبت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه از مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی سازمان بازدید و با مدیران ارشد این دو اداره کل بحث و تبادل نظر کردند.

وی گفت: این دو مسئول وزارت بهداشت روسیه در بازدید و در جلسه با مدیران اداره کل تجهیزات پزشکی و اداره کل داروبه تشریح فرایندهای ثبت و نظارت و کنترل تجهیزات پزشکی پرداختند.
دکتر اینانلو ادامه داد: با مذکرات نمایندگان روس و اداره کل دارو و با همکاری حوزه بین الملل سازمان در آینده نزدیک دو کشور در زمینه مطالعات بالینی داروها هماهنگ و همکاری خواهند کرد.

 مدیر امور بین الملل و توسعه صادرات سازمان غذا و دارو در ادامه اظهار داشت: همچنین  قائم مقام دپارتمان ارزیابی مطالعات بالینی دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه و مدیر ثبت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت روسیه و هيئت همراه از بخش های مختلف مركز آزمايشگاه هاي مرجع كنترل غذا و دارو بازدید و با رئیس این مرکز گفتگو نمودند.
وی در پایان اظهار داشت: در اين ديدار در خصوص كيفيت و كميت ارزيابي فرآورده هاي دارويی و تجهيزات پزشكي و بيولوژي دو كشور ايران و روسيه گفتگو و تبادل نظر شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/