اخبار : لزوم بکارگیری شیوه های موثر جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه احساس می شود

لزوم بکارگیری شیوه های موثر جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه احساس می شود

جلسه ای به منظور هماهنگی برگزاری برنامه های معاونت غذا و دارو در روز جهانی غذا با حضور معاون غذا و دارو، مدیر روابط عمومی دانشگاه و سایر اعضای اجرایی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  در آستانه روز جهانی غذا جلسه ای به منظور هماهنگی برگزاری برنامه های معاونت غذا و دارو در روز جهانی غذا با حضور معاون غذا و دارو، مدیر روابط عمومی دانشگاه و سایر اعضای اجرایی در سالن اجتماعات معاونت تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه دکتر زهرا حصاری معاون غذا و دارو ضمن تشکر از پیگیری های روابط عمومی دانشگاه در اطلاع رسانی مناسب عملکرد معاونت غذا و دارو، بر همکاری بیشتر و بکارگیری شیوه های مناسب جهت ارتقاء آگاهی جامعه در زمینه حوزه های فعالیت معاونت غذا و دارو تاکید نمود. 

در ادامه طلعت کاویانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابزار خرسندی از همسو بودن اهداف معاونت غذا و دارو با روابط عمومی دانشگاه در اطلاع رسانی، اظهار داشت: سعی ما بر این است که با برنامه ریزی درست فعالیت های مناسب و موثری به مناسبت روز جهانی غذا در سطح استان داشته باشیم تا از این طریق بخشی از اهداف ما در اطلاع رسانی به جامعه تامین گردد. 

در پایان نحوه اجرا، امکانات مورد نیاز و شرایط برگزاری برنامه های پیشنهادی تعیین گردید.