اخبار : نقش موثر کیفیت در صادرات تجهیزات پزشکی/کیفیت نباشد حذف می شوید

نقش موثر کیفیت در صادرات تجهیزات پزشکی/کیفیت نباشد حذف می شوید

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: صادرات تجهیزات پزشکی یکی از موضوعات جدی است که در این زمنیه برنامه ریزی های موثری را در اداه کل داشته ایم تا بتوانیم در شکوفایی اقتصادی کشور سهیم باشیم.

دکتر محمود بیگلر، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، گفت: صادرات تجهیزات پزشکی یکی از موضوعات جدی است که در این زمنیه برنامه ریزی های موثری را در اداه کل داشته ایم تا بتوانیم در شکوفایی اقتصادی کشور سهیم باشیم.

وی افزود: تولید کننده ای که محصولات تولیدی را در کشور تولید می کند و باعث اشتغالزایی در کشور می شود باید خود را به فرمول های جهانی تطبیق دهد و اگر این کار اتفاق نیفتد عملا محصول مورد نظر نمی تواند کیفیت لازم را در خود ایجاد کند.

دکتر بیگلر ادامه داد: اگر محصولات تولیدی ما کیفیت لازم را نداشته باشند محدود خواهند بود و نمی توانند به بازار های جهانی وارد شوند و حتی در بازار داخل نیز با شکست مواجه خواهد شد و نمی تواند توسعه داشته باشد.

وی در پایان گفت: تولید کنندگان باید کیفیت را همیشه و در همه حال در اولویت خود قرار دهند و اگراین برنامه را در خود ایجاد نکنند ناخودآگاه از بازار حذف می شوند.