اخبار : استمرار سیاست های حمایتی در حوزه تولید دارو و محصولات وابسته/تاکید بر پایش مداوم محصولات مکمل

استمرار سیاست های حمایتی در حوزه تولید دارو و محصولات وابسته/تاکید بر پایش مداوم محصولات مکمل

رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تاکید بر استمرار سیاست های حمایتی سازمان بر گسترش اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید دارو و محصولات وابسته اعلام نموده و به عزم این مرکز در پایش مداوم محصولات مکمل و وابسته اعم از وارداتی و تولید داخل تأکید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران با رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو دیدار کردند.

در این دیدارهیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بهبود روند افزایش کیفیت و کمیت تولید ارائه نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه های مرجع کنترل در خصوص حمایت از تولید داخل اعلام نمودند.

دکتر بهرام دارایی، رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تاکید بر استمرار سیاست های حمایتی سازمان بر گسترش اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید دارو و محصولات وابسته اعلام نموده و به عزم این مرکز در پایش مداوم محصولات مکمل و وابسته اعم از وارداتی و تولید داخل تأکید نمود.