اخبار : در نمایشگاه اطلاع رسانی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ارومیه

در نمایشگاه اطلاع رسانی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ارومیه

نمایشگاه اطلاع رسانی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور به همت معاونت غذا و دارو آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana

نمایشگاه اطلاع رسانی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور به همت معاونت غذا و دارو آذربایجان غربی برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور دکتر ملکی نژاد معاون غذا و دارو، مهندس قادر حاجی قلیزاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی و دکتر لعیا صدیق‌راد مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر استان و نیز کارشناسانی از واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و نیز اداره نظارت بر مواد غذایی و همچنین اداره نظارت بر امور داروی معاونت غذا و داروی استان و با همراهی نماینده مرکز بهداشت ارومیه ترتیب یافت.

ارسال نرم افزار  برنامه رهگيري، رديابي و كنترل اصالت كالا از طریق سیستم بولوتوث به تلفن همراه بازدیدکنندگان و آموزش نحوه کارکرد آن، پخش تیزرهای آموزشی با موضوعات نحوه رهگیری و شناسایی اصالت محصولات وارداتی، ارائه مشاوره‌های دارویی و نیز آموزش حضوری با استفاده از نمونه های موجود در خصوص نحوه استعلام اصالت کالاهای وارداتی آرایشی و بهداشتی و غذایی و ... از جمله خدمات ارائه شده در غرفه معاونت غذا و دارو بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

همچنین برگزاری مسابقه‌ با موضوع معرفی برچسب اصالت کالا ویژه بازدیدکنندگان و اهداء جوایز ارزنده (فشار سنج و ترازو) روزانه به 3 برنده این مسابقه از دیگر برنامه های اجرا شده در این نمایشگاه بود.

گفتنی است: بیش از 13 قلم اقلام تبلیغاتی و آموزشی با تیراژ های مختلف در موضوعات: (پیشگیری از انواع مسمومیت‌ها/ آنفولانزا چیست؟/ آشنایی با نان سبوس/ اافسردگی چیست؟/ پیشگیری از مسمومیت در گزیدگی‌ها/ مجموعه فلش کارت‌های توصیه‌های دارویی/ مجله غذا نامه/ کارت و خودکار تبلیغاتی معرفی اطلاع‌رسانی دارو و سموم 190، کتابچه‌های آموزشی با موضوع توصیه‌های دارویی ویژه کودکان و دانش‌آموزان و نیز ساک‌های تبلیغاتی با موضوع غذا و دارو نیز در این غرفه توزیع گردید.

خاطر نشان می گردد: نمایشگاه اطلاع رسانی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور آذربایجان غربی از 26 تا 31 شهریور ماه سال جاری از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه (پارک جنگلی ارومیه) در جنب نمایشگاه پاییزه برگزار شد.