اخبار : از تشریح نظام ارجاع الکترو نیک سلامت برای نماینده ولی فقیه در استان تا بازدید از مراکز درمانی و دارو خانه ها

از تشریح نظام ارجاع الکترو نیک سلامت برای نماینده ولی فقیه در استان تا بازدید از مراکز درمانی و دارو خانه ها

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو بهمراه برخی دیگر ازمعاونین وزارت بهداشت،در سفری یکروزه از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو بهمراه برخی دیگر ازمعاونین وزارت بهداشت،در سفری یکروزه  از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کردند.

از جمله برنامه های دکتر غلامرضا اصغری و معاونین بهداشت، درمان، برنامه ریزی و مدیر عامل بیمه سلامت کشور همچنین در این سفر  دیدار با  آیت الله نورمفیدی نماینده  ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه  گرگان بود. 

همچنین در حاشیه این بازدید جلسه ای با مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو گلستان انجام شد که مسائل و چالش های این معاونت را مطرح کردند و رئیس سازمان غذا و دارو نیز برنامه ها و سیاست های جدید سازمان غذا و دارو را برای مدیران این معاونت تشریح کردند.

در ادامه رئیس سازمان غذا و دارو بازدیدی از بیمارستان و مراکز درمانی دو شهر علی آباد و آق قلعه داشتند و آن بخشی که مربوط به دارو در پرونده  پزشک خانواده و همچنین نسخه نویسی الکترونیک بود بازدیدی صورت گرفت.
همچنین بازدیدی از داروخانه های بیمارستان و مراکز درمانی بازدید بعمل آمد و با مسئولین این داروخانه ها گفتگو و از نزدیک مسائل و مشکلات آن ها بررسی شد.