اخبار : دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی با پرسنل و بازدید از توسعه بنای ساختمان غذا و دارو

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی با پرسنل و بازدید از توسعه بنای ساختمان غذا و دارو

با نظر به افزایش حجم کاری معاونت غذا و دارو و کمبود فضای فیزیکی، توسعه بنای ساختمان موجود در دستور کار معاون غذا و دارو قرار گرفت، که با جلب موافقت رئیس دانشگاه، مورد کارشناسی قرار گرفت و بعد از تامین اعتبار پروژه عملیاتی شد و امروز شاهد تکمیل آن بودیم که در روزهای آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ایلام: 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه با معاون غذا و دارو و پرسنل این حوزه دیدار کردند، دکتر دل پیشه با تقدیر از تلاش های ثمر بخش دکتر نقدی در جایگاه معاون غذا و دارو اظهار داشت، ایشان در راه اهداف سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی، متحمل زحمت های زیادی شدند و تغییراتی که در این حوزه داد، با عث ارتقاء معاونت غذا و دارو ایلام در بین معاونت های دانشگاه و سطح کشور گردید.

وی با نگاهی به ابلاغ سیاست های نظام توسط مقام محترم رهبری در نظام سلامت و با نظر به تغییرات سیاست گذاری وزارت بهداشت در خصوص استفاده از ظرفیت بانوان اظهار داشت، بنا به شرایط موجود در راستای گردش نخبگان، من با شناختی که از تجربیات و توانائی که در دکتر شاهماری سراغ داشتم و با توجه به ویژگی هائی که دارند و از بدنه خود معاونت هستند، از ایشان خواستم این مسئولیت را بپذیرند، انشاءالله با تجربیات و بینش خوبی که دارند بتوانند در کارشان موفق باشند.

سپس دکتر شاهماری اظهار داشت: من تشکر می کنم از رئیس دانشگاه از اعتمادی که به بنده داشته اند، امیدوارم که خداوند توفیق بدهد که این مسئولیت را با سربلندی تحویل آیندگان بدهم و در این راه، لطف خداوند، مساعدت رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه و همکاران خوبم در این حوزه مرا در این راه یاری خواهد داد، در اینجا جا دارد از دکتر نقدی هم تشکر بکنم که با تمام مشکلاتی که وجود داشته به خوبی توانسته است آنها را حل کند و این وضعیت مطلوب معاونت، حاصل زحمات ایشان است.

او چنین ادامه داد: سرمایه اصلی این معاونت، نیروی انسانی و کارشناسی می باشد که با مایه گذاشتن از خودشان، کاستی ها و مشکلات را پوشش داده و هدفشان این بوده و هست که کار معاونت روی زمین نماند، تا بتوانند اهداف سازمان غذا و دارو را که نتیجه گرا شده است، به مقصد مورد نظر برسانند.

در پایان این جلسه با توجه به اتمام توسعه بنای ساختمان غذا و دارو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه از پروژه ذکر شده بازدید به عمل آورد و توصیه هائی برای استفاده بهینه از آن بیان نمود.

با نظر به افزایش حجم کاری معاونت غذا و دارو و کمبود فضای فیزیکی، توسعه بنای ساختمان موجود در دستور کار معاون غذا و دارو قرار گرفت، که با جلب موافقت رئیس دانشگاه، مورد کارشناسی قرار گرفت و بعد از تامین اعتبار پروژه عملیاتی شد و امروز شاهد تکمیل آن بودیم که در روزهای آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه رئیس دانشگاه و هیئت همراه در محل سالن کنفرانس معاونت، در جلسه ای با پرسنل معاونت دیدار و گفتگو کرد.

نامبرده گفت: با انجام پروژه توسعه ساختمان، انتظار می رود با گشایشی که در فضای فیزیکی ساختمان به دست آمده، بتوانیم در زمینه تکریم ارباب رجوع به همان میزان رضایتمندی ایجاد نمائیم، مغز کار وظیفه ذاتی معاونت غذا و دارو است، باید ببینیم در مقابل مردم چه وظیفه ای داریم، ما در حوزه امنیت غذا و دارو آخرین مرجع رسیدگی هستیم، ما باید چگونگی بازرسی ها را مد نظر داشته و با سازمان های ذیربط هماهنگ باشیم.

در بحث دارو، با توجه به وضعیت موجود نیازمند مدیریت دقیق و علمی می باشد، در مورد امنیت غذا هم باید دقت داشته باشیم و باید به گونه ای باشد زمانی که محصولی به بازار وارد شد، مصرف کننده با خیال راحت خرید و مصرف نماید، در خرید تجهیزات آزمایشگاهی دولتی باید تمرکز زدائی کنیم و آزمایشات غیر روتین را به آزمایشگاه های همکار ارجاع دهیم که ایجاد اشتغالی هم صورت خواهد گرفت، ما برای آزمایشات روتین مواد غذائی و داروئی اعتبار خرید تجهیزات آزمایشگاهی را تامین خواهیم کرد.

انتهای خبر.