اخبار : تا من بر این مسند هستم؛ غذا بر دارو اولویت دارد/ به موضوع گرسنگی توجه کنیم

تا من بر این مسند هستم؛ غذا بر دارو اولویت دارد/ به موضوع گرسنگی توجه کنیم

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در همایش ملی روز جهانی غذا ضمن توجه دادن عموم مردم به موضوع گرسنگی گفت: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو دارو توفیق خدمت دارم؛ همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

به گزارش ایفدانا، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو  در همایش ملی روز جهانی غذا  در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیان اینکه در روز جهانى غذا بايد به موضوع گرسنگى نيز توجه كنيم  اظهار داشت:  گرسنگى از جمله معضلات بسيارى از كشورهاست لذا شكرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضايعات كاهش و ريخت و پاش ها در مراسم ها حذف شود.

دکتر غلامرضا اصغری  با تاکید مجدد  بر ضرورت رفع گرسنگى در دنيا ابراز امیدواری نمود که بر اساس برنامه ریزیهای منسجم و هدفمند در سطح جهان شاهد هیچ مادری نباشیم که به دليل گرسنگى توان شير دادن به فرزند خود را نداشته باشد.

وی همچنین در سخنرانی کوتاه خود از صنايع غذايى و افرادى كه در حوزه غذا تلاش كردند تا ايران به توانمندىهای ارزشمند در حوزه غذايى برسد؛ تشكرکرد.

و از آنها خواست با همکاری سازمان غذا و دارو، كيفى كردن موادغذايى را مورد توجه ویژه قرار دهند.

سکاندار فراورده های غذایی و سلامت کشور همچنین تصریح کرد: همانطور که بارها  نیز گفته ایم بدلیل آنکه پيشگيرى مهمتر از درمان است در سازمان غذا و دارو نیز همانند سایر کشور ها  غذا بر دارو اولويت خواهد داشت  چرا که غذا در پيشگيرى و دارو در درمان  نقش دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو دارو توفیق خدمت دارم همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.