اخبار : عملکرد سازمان غذا و دارو مطلوب است/تاکید بر توجه ویژه به شاخص های عمومی و اختصاصی

عملکرد سازمان غذا و دارو مطلوب است/تاکید بر توجه ویژه به شاخص های عمومی و اختصاصی

رئیس امور مدیریت عملکرد سازمان امور استخدامی کشور گفت: عملکرد عوامل اجرایی سازمان غذا و دارو در این برنامه بسیار خوب بوده است و سازمان غذا و دارو توجه ویژه ای به ساخص ها داشته است که امیدواریم با مدیریت این سازمان رهنمودهای لازم را در این برنامه داشته باشد.

دکتر علاء الدین رفیع زاده، رئیس امور مدیریت عملکرد سازمان امور استخدامی کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان یک وظیفه قانونی بر عهده دستگاه های اجرایی گذاشته شده است.

وی افزود: نتیجه ارزیابی ها ضمن اینکه تاثیرات مثبتی برای عوامل اجرایی و کارمندان سازمان ها داشته باشد در جشنواره شهید رجایی نیز مطرح می شود.

دکتر رفیع زاده ادامه داد: باید توجه ویژه ای به شاخص های عمومی و اختصاصی شود که می تواند نتیجه کار ما را قابل قبول تر کند و می تواند مبنایی بر بهبود عملکرد ها باشد و می توانیم فرآیندهای ناقص و مورد اشکال را بهبود دهیم.

رئیس امور مدیریت عملکرد سازمان امور استخدامی کشور گفت: هدف از این ارزیابی عملکرد سازمان ها، بهبود عملکرد است و ارزیابی عملکرد مقدمه این کار است.

دکتر رفیع زاده در پایان گفت: عملکرد عوامل اجرایی سازمان غذا و دارو در این برنامه بسیار خوب بوده است و سازمان غذا و دارو توجه ویژه ای به ساخص ها داشته است که امیدواریم با مدیریت این سازمان رهنمودهای لازم را در این برنامه داشته باشد.