اخبار : صادرات پایدار، محور توسعه ملل

صادرات پایدار، محور توسعه ملل

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارودر آستانه جلسه تجلیل از صادرکنندگان برتر تجهیزات پزشکی صادرات پایدار را محور توسعه ملل مختلف برشمرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو  در آستانه جلسه  تجلیل از صادرکنندگان برتر تجهیزات پزشکی به ایفدانا گفت: در سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه و سایر اسناد بالادستی، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است لذا یقین داریم که صادرات پایدار، محور توسعه ملل مختلف است.

 دکتر غلامرضا اصغری با اشاره به نام گذاری یک روز از سال با عنوان "روز ملی صادرات"، گرامیداشت این روز را به دلیل اهمیت و جایگاه بیش از پیش این حوزه عنوان و تصریح کرد: مطمئن هستم که با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال " در آینده ای نه چندان دور جلوهای جدیدی از تحقق این شعار را در عرصه های مختلف علمی و صنعتی کشور شاهد باشیم.

وی در پایان ضمن ارج نهادن به تلاشهای فعالان عرصه صادرات و تقدیر از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز، موفقیت و سلامتی همه کسانی را که در جهت اعتلای نام کشور اسلامی ایران گام بر می دارند را از درگاه  ایزد منان مسئلت نمود.