اخبار : تقدیر دکتر بیگلراز مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه تهران

تقدیر دکتر بیگلراز مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران در برنامه ارزیابی عملکرد سال95 سازمان غذا و دارو در حوزه تجهیزات پزشکی موفق به کسب مقام دوم در بین دانشگاههای علوم پزشکی سطح یک نائل شد.

به گزارش خبرنگار ایفدانا - از روابط عمومی معاونت غذا ودارو، دکتر محمود بیگلر مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی حکمی از مهندس محمد حسین درویش مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه تهران به مناسبت دریافت کسب مقام دوم در برنامه ارزیابی عملکرد سال95 سازمان غذا و دارو در حوزه تجهیزات پزشکی در بین دانشگاههای علوم پزشکی سطح یک تقدیر کرد.

متن تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس محمد حسین درویش مدیرمحترم  تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهرانبا تلاش صادقانه و صمیمانه جنابعالی و کارشناسان محترم آن اداره در برنامه ارزیابی عملکرد سال 1395 سازمان غذا و دارو در حوزه تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی به کسب مقام دوم در بین دانشگاههای علوم پزشکی سطح یک نائل شدید. لذا وظیفه خود دانسته از زحمات جنابعالی و پرسنل محترم آن حوزه تقدیر و تشکر بعمل آورم.

امید است بااتکال به ایزد منان، حمایتهای مسئولین محترم دانشگاهه و اهتمام جنابعالی، گامهای موثرتری در پیشبرد اهداف اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی برداشته شود.

موفقیت روزافزون جنابعالی در راه خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه سلامت را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمود بیگلر

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی

دکتر رسول دیناروند

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو