اخبار : عملیاتی شدن تمامی فرآیندهای آزمایشگاهی در سامانه LIMS

عملیاتی شدن تمامی فرآیندهای آزمایشگاهی در سامانه LIMS

رئیس آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو گفت: به منظور واگذاری بخشی از امور اجرایی دبیرخانه آزمایشگاه های همکار و مجاز به معاونت های غذا و دارو، تمامی فرآیندهای آزمایشگاهی از طریق سامانه " LIMS " صورت میگیرد.

دکتر بهرام دارایی، رئیس آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، گفت: به منظور واگذاری بخشی از امور اجرایی دبیرخانه آزمایشگاه های همکار و مجاز به معاونت های غذا و دارو، فرآیند درخواست و صدور مجوز موافقت اصولی، بهره برداری، مسئول فنی، تمدید و کاهش و افزایش دامنه فعالیت آزمایشگاه های همکار، مجاز و مجاز تولیدی از طریق سامانه " LIMS " امور آزمایشگاه به آدرس fdlabnet.fda.gov.ir  صورت میگیرد.

وی گفت: این فرآیند از طریق ارسال درخواست متقاضی به کارتابل رئیس آزمایشگاه معاونت غذا و دارو و سپس طرح در کمیته فنی معاونت و تایید و ارسال به کارتابل دبیرخانه آزمایشگاه همکار و مجاز کاملا عملیاتی گردیده است.

دکتر دارایی ادامه داد: معاونت های غذا و دارو نسبت به اطلاع رسانی به متقاضیان درخواست موافقت اصولی، صدور مجوز بهره برداری، تمدید، کاهش و افزایش دامنه فعالیت، تمدید و کاهش یا افزایش مسئول فنی اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: در صورتی که تاکنون کد کاربری و رمز عبور دریافت ننموده اند با شماره همراه 09122282374 (آقای مهندس سلیمانی)تماس حاصل نمایند.

رئیس آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو گفت: مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی از دریافت هرگونه مدارک از طریق سیستم چارگون و فیزیک معذور می باشد و تمامی فرآیندها از طریق سامانه " LIMS " امکان پذیر است که این موضوع طی نامه ای به تمامی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور و آزمایشگاه های مناطق آزاد اعلام گردیده است.