اخبار : برگزاری همایش معاونین غذا، دارو قطب شمال غرب کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور

برگزاری همایش معاونین غذا، دارو قطب شمال غرب کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور

همایش معاونین غذا، دارو قطب شمال غرب کشور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، مراغه و نیز با حضور میهمانانی از سازمان غذا و داروی کشور در سالن شورای این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana hc روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه:

همایش معاونین غذا، دارو قطب شمال غرب کشور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، مراغه و نیز با حضور میهمانانی از سازمان غذا و داروی کشور در سالن شورای این معاونت برگزار شد.

در این نشست پر بار که دکتر اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور و مهندس مهدیزاده مدیر کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استان های سازمان غذا و دارو حضور داشتند؛ دکتر نعمتی دبیر قطب شمال غرب کشور به ارائه گزارش از پتانسیل‌های قطب شمال غرب پرداختند و بر ظرفیت های موجود اشاره نمودند.

دکتر حسن ملکی‌‌نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان‌ آذربایجان غربی ضمن خیر مقدم حضور مدعوین به ارائه گزارش عملکرد حوزه های مختلف این معاون طی سال 95- 96 پرداخت و به برخی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه اشاره و بر حمایت سازمان غذا و داروی کشور به رفع برخی مشکلات موجود کشوری تاکید کرد.

در این نشست اعضای قطب و معاونین غذا و داروی قطب شمال غرب (اردبیل، مراغه) به ارائه نقطه نظرات در خصوص موضوعات طرح شده پرداختند.

در ادامه جلسه دکتر اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور ضمن تشکر از میزبانی معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی و اقدامات و توانمندی خوب معاونت‌های غذا و دارو قطب شمال غرب کشورگفت: استان‌ها باید این توانمندی را داشته باشند تا بتوان برخی وظایف و اختیارات را به استان ها تفویض و واگذار کنیم.

دکتر اصغری گفت: از سیاست واگذاری استقبال کرده و پیگیر تمام تامین تجهیزات، نیروی انسانی و توانمند کردن استان ها هستیم.

شایان ذکر است این نشست یک روزه در روز پنجشنبه 4 آبان ماه 1396 به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد و در ابتدای این جلسه دکتر اصغری از بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه بازید نمودند و از امکانات و پتانسیل های موجود در این آزمایشگاه ابراز خرسندی نمودند.