اخبار : نشست تخصصی با کمیسیون صادرات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی

نشست تخصصی با کمیسیون صادرات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی

سرپرست اداره صادرات تجهيزات و ملزومات پزشكي سازمان غذا و دارو گزارش داد: نشست تخصصی با کمیسیون صادرات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی

مهندس عامری سرپرست اداره صادرات تجهيزات و ملزومات پزشكی سازمان غذا و دارو گفت: با حضور در كميسيون صادرات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی، مشكلات صادركنندگان را از نزديك بررسی کردیم.

مهندس عامری در اين نشست با اشاره به دستورات رياست محترم سازمان در مراسم تجليل از صادركنندگان برتر، مبنی بر حضور در كميسيون های تخصصی تشكل های بخش خصوصی، افزود : آماده ايم برای توسعه صادرات و ايجاد بازارهای جديد هر حركتی موثری را انجام دهيم.

در همین راستا، وی گفت برای ايجاد show room دائمی در مناطق آزاد رايزنی های زياد كرده ايم و با حمايت صنعتگران می توان در شهر تهران نيز اين show room ها را ايجاد كرد.

اعضای کمیسیون صادرات انجمن نيز ضمن تشکر از اقدامات اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از زمان تشكيل تا كنون، خواستار اعزام هيات های تجاری در معيت مسئولين اداره كل، به بازارهاي هدف صادراتی شدند.