اخبار : حضور شرکت های تولیدی در نمایشگاه مدیکای آلمان/فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید

حضور شرکت های تولیدی در نمایشگاه مدیکای آلمان/فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید

معاون فنی اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تعدادی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در نمایشگاه مدیکای 2017 آلمان که از 13 تا 16 نوامبر( 22 تا 25 آبان ) برگزار می شود به صورت فعال حضور خواهند داشت.

مهندس علیرضا سلیمانی، معاون فنی  اداره کل  امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، گفت: سامانه ثبت جدید تجهیزات پزشکی طوری طراحی شده است که شرکت متقاضی از زمان ثبت وسیله پزشکی بعد از بارگذاری مطلع می شود که این امکان به زودی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه در مورد شرکت های تولید کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز با اشاره به اینکه شرکت های بسیار فعال و بزرگی در حوزه تولید وجود دارد اظهار داشت: شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی صادرات خوبی دارند که تعدادی از شرکت های تولیدکننده در نمایشگاه مدیکای 2017 آلمان که از 13 تا 16 نوامبر( 22 تا 25 آبان ) برگزار می شود به صورت فعال حضور خواهند داشت.

مهندس سلیمانی در پایان عنوان داشت: با توجه به فعالیت تعدادی از شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور پرشور تر و حضور محصولات با تکنولوژی های جدید در نمایشگاه های بین المللی باشیم.