اخبار : مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو؛ مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد. مراسم  تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو دکتر محمود  بیگلر  و معارفه دکتر رضا مسائلی امروز در سالن اجتماعات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو "  ایفدانا "، مراسم  تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو دکتر محمود  بیگلر  و معارفه دکتر رضا مسائلی امروز در سالن اجتماعات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

رئیس سازمان غذا و دارو در حکم  صادره خود  خطاب به دکتر مسائلی آورده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی،  به موجب این حکم به سمت مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی این سازمان منصوب می شوید. تامین به موقع و به میزان کافی ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران و نظام سلامت کشور با کیفیت و قیمت بهینه ، حمایت مناسب از صنایع تولید این اقلام در داخل کشور در چارچوب سیاست های کلی نظام سلامت و اقتصاد مقاومتی و شفاف و هوشمند سازی فرآیند ها از مهمترین اولویت های آن اداره کل خواهد بود.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری و مساعدت کلیه مدیران و کارشناسان آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.