اخبار : پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ،آزمایشگاهی، بیمارستانی

پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ،آزمایشگاهی، بیمارستانی

پنجمین نمایشگاه تخصصی" تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ،آزمایشگاهی، بیمارستانی" در محل نمابیشگاه بین المللی گیلان ، برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پنجمین نمایشگاه تخصصی" تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ،آزمایشگاهی، بیمارستانی" در محل نمابیشگاه بین المللی گیلان ، برپا می شود.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی" تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنایع وابسته" در محل نمابیشگاه بین المللی گیلان  خبر داد.

 

دکتر زهرا حصاری با بیان این مطلب که برپایی این نمایشگاه، فرصتی را فراهم می آورد تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح کشوربرقرار کنند، افزود: شرکت در کارگاه آموزشی برنامه های جانبی، می تواند علاوه بر ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرسنل و کارشناسان مهندسی پزشکی و پژوهشگران، بستر مناسبی جهت آشنایی، تعامل و توسعه شرکت ها رافراهم آورد. 

 

وی در خاتمه  به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

 

گفتنی است: پنجمین نمایشگاه تخصصی" تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، بیمارستانی و صنایع وابسته " به مدت چهار روز، از سی آبان لغایت سوم آذر ماه سال جاری در محل نمابیشگاه بین المللی گیلان ، در رشت برگزار می شود.