اخبار : بازدید نماینده منطقه ای مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد از غرفه سلامت کلان منطقه 3 آمایشی( معاونت غذا و داروی همدان)

بازدید نماینده منطقه ای مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد از غرفه سلامت کلان منطقه 3 آمایشی( معاونت غذا و داروی همدان)

نماینده منطقه ای مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد از غرفه سلامت کلان منطقه 3 آمایشی( معاونت غذا و داروی همدان) بازدید کرد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana،  صبح امروز نمایشگاه دستاوردهاي سازمان غذا و دارو در مقابله با قاچاق و تقلب در كالاهاي سلامت محور با حضور دكتر غلامرضا اصغري،معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو در تهران افتتاح شد.

به گزارش ایفدانا - به  نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر ندیم رحمان در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان غذا و دارو در مقابله با قاچاق و تقلب در کالاهای سلامت محور، ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه، از سامانه ردیابی کالاهای سلامت محور وارداتی و تلاش برای اجرایی کردن سامانه در 8 کشور منطقه ای با همکاری وزارت بهداشت ایران ابراز خوشحالی کرد.

در ادامه این بازدیدها مهندس عباس مهدی زاده، مدیر کل برنامه ریزی و امور استانهای سازمان غذا و دارو از دستاوردهای فرهنگی، آموزشی و کالاهای قاچاق و تقلبی جمع آوری شده کلان منطقه 3 آمایشی( معاونت غذا و داروی همدان) دیدن کرد.