اخبار : کسب رتبه خوب سازمان غذا و دارو در شاخص های عمومی و اختصاصی

کسب رتبه خوب سازمان غذا و دارو در شاخص های عمومی و اختصاصی

دبیر کمیته تخصصی مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو در سال گذشته توانست رتبه عملکرد خوب را در شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ریاست جمهوری کسب نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، مهندس عباس مهدیزاده گفت: سازمان غذا و دارو در سال گذشته توانست رتبه عملکرد خوب را در شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ریاست جمهوری کسب نماید.

وی افزود: پنجمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو با حضور دکتر عبدالمجید چراغعلی، مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو ومدیران کل در سازمان غذا و دارو برگزار شد.

مهندس مهدیزاده عنوان داشت: در این کمیته به بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه گزارش کلی عملکرد در سالجاری، معرفی نمایندگان تام الاختیار ادارات کل و پیشنهادات تشکیل کمیته بازنگری و تدوین شاخص های سازمان و معاونت های غذا ودارو برای سال 1397در راستای یکسان شاخص ها در حوزه های ( هیات امناء، برنامه عملیاتی، سازمان مدیریت  و برنامه ریزی، ارزیابی عملکرد) با تاکید بر کاهش  تعداد شاخص ها، اقدامات لازم جهت اجرای برنامه ششم توسعه در حوزه غذا و دارو، یکسان سازی شاخص های ارزیابی عملکرد معاونت های غذا و دارو و سازمان تصمیم گیری شد.