اخبار : پنجمین نمایشگاه سلامت کشور(اکفا) برگزار شد

پنجمین نمایشگاه سلامت کشور(اکفا) برگزار شد

پنجمین نمایشگاه بین المللی اکفا با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و معاون علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایفدانا - ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه تهران، پنجمین نمایشگاه بین المللی اکفا صبح امروز 27آذر 96 در محل سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

همچنین : دکتر مسگر طهرانی دبیر اجرایی همایش در خصوص برگزاری نمایشگاه با بیان اینکه تاکنون 600 شرکت در نمایشگاه بین المللی اکفا که شامل تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی شرکت کرده اند گفت : در این نمایشگاه تخفیفات ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است و این نمایشگاه بدنبال ایجاد فضای رقابتی در حوزه دارو محصولات جدید و با کیفیت زیادی در داخل تولید می شود ولی در زمینه محصولات آزمایشگاهی و پزشکی نیاز به هم افزایی دانش فنی در حوزه عرصه صادرات است.

استقرار غرفه "اصیل بخریم " در نمایشگاه بین المللی اکفا

همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی اکفا معاونت غذا و دارو دانشگاه تهران از استقرار غرفه اصیل بخریم خبر داد.

مهندس عقیل دستباز کارشناس مسئول کنترل مواد غذایی، خوراکی و آرایشی بهداشتی دانشگاه در خصوص استقرار غرفه گفت: هدف  از استقرار این غرفه در خصوص چگونگی فعالیت ها و اجرای شاخص های سلامت در بحث مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: در خصوص محصولات غذایی ،آرایشی و بهداشتی باتوجه به اینکه مصرف جامعه ما در این زمینه افزایش پیداکرده لذا بازار خوبی برای برخی  از واردکنندگان محصولات شده که بصورت قاچاق وارد می کنند و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز با همکاری سایر نهادها از جمله: تعزیرات و اداره بازرگانی تمهیداتی در خصوص کنترل و نظارت برای ورود کالاها در بازار مصرف اندیشیده اند.

مهندس دستباز تصریح کرد: امروز نیز در این غرفه با توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در خصوص  محصولات تولید داخل و همچنین آشنایی با محصولات سالم و کالاهای قاچاق به بازدید کنندگان غرفه توضیحات لازم داده شد.