اخبار : مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظارت بر فرآورده های حلال یکی از مراکز پیشرو دنیا می باشد/تبریز میزبان سال 2018

مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظارت بر فرآورده های حلال یکی از مراکز پیشرو دنیا می باشد/تبریز میزبان سال 2018

رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظارت بر فرآورده های حلال یکی از مراکز پیشرو دنیا می باشد.

دکتر بهروز جنت، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو" ایفدانا "گفت: همایش فرآورده های حلال که هفته گذشته در مشهد مقدس با موفقیت برگزار شد نتایج و آثار خوبی داشته است که در این همایش مسلمانانی از اقصی نقاط دنیا و تمام اقوام و مذاهب کشور حضور داشتند.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظارت بر فرآورده های حلال یکی از مراکز پیشرو دنیا می باشد.

دکتر جنت اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این مراسم باب همکاری جدی در جهان اسلام چه در حوزه علوم آزمایشگاهی و تجربی و چه در علوم فقهی و حوزوی باشد با یکدیگر بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم و پاسخگوی سوالات مسلمانان دنیا در حوزه حلال باشیم.

وی گفت: این همایش سال آینده در تبریز بخاطر اینکه پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 معرفی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.