اخبار : رعایت استاندارهای جهانی برای ارائه خدمت به بیماران در بخش دیالیز

رعایت استاندارهای جهانی برای ارائه خدمت به بیماران در بخش دیالیز

رئیس سازمان غذا و دارو عصر روز دوشنبه 27 آذرماه 96 سرزده از بخش122تختخوابی دیالیز بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، رئیس سازمان غذا و دارو عصر روز دوشنبه 27 آذرماه 96 سرزده از بخش122تختخوابی دیالیز بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بازدید وتوضیحات مدیر بیمارستان را در خصوص چگونگی تجهیز و راه انداز بزرگترین و مجهزترین مرکز دیالیز شمالغرب کشور را خواستار شد.
دکتر سیامک کاشفی مهر ضمن ابراز خرسندی و استقبال از چنین بازدیدهایی اظهار داشت: بخش دیالیز این مرکز با مشارکت خیرین شهر تبریز ( حاج آقا نوبری و حاج آقا مردانی آذر ) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ساخته و تجهیز گردیده و هم اکنون به طور سه شیفت در حال ارائه خدمت به مردم منطقه می باشد.
دکتر غلامرضا اصغری معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروگفت:بخش دیالیز مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع ) تبریز بزرگترین و مجهزترین مرکز دیالیز کل کشور بوده و این مرحون زحمات و مدیریت استراتژیک مدیران این مرکز می باشد.
وی ادامه داد: به جرات می توان گفت نتایج مدیریت واحد و استفاده از تجهیزات بروز دنیا و نیز بهره بردن از کادر پزشکی و پرستاری مجرب چیزی غیر از این نخواهد بود 
دکتراصغری با تاکید بر اینکه امروزه خدمات در بخش بهداشت و سلامت در سراسر جهان بسیار ارتقاء یافته افزود:قریب به اکثریت  استاندارهای جهانی برای ارائه خدمت به بیماران در بخش دیالیز این مرکزدر نظر گرفته شده و امیدواریم سایر مراکز و بیمارستانهای کشور تبریر را الگوی مناسبی برای ارائه خدمات به بیماران قرار دهند 
وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت این مرکز گفت: به لحاظ هتلینگ و بحث زیرساختی و رعایت های اصول ساخت و ساز این مرکز جزء مراکز تراز اول کشور بوده و امیدواریم در آینده نیز شاهد ارقاء و موفقیتهای بیش ازپیش این مرکز باشیم.