اخبار : نخستین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت بهمن ماه برگزار می شود/آخرین مهلت ارسال ایده 15 دی ماه

نخستین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت بهمن ماه برگزار می شود/آخرین مهلت ارسال ایده 15 دی ماه

نخستین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت در مورخه 24 و 25 بهمن ماه سالجاری با همکاری دفتر ایده بازار امیرکبیر و وزارت بهداشت برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال ایده 15 دی ماه سالجاری میباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، نخستین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت در مورخه 24 و 25 بهمن ماه سالجاری با همکاری دفتر ایده بازار امیرکبیر و وزارت بهداشت برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، ایده بازار، زیست بومی دانش بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به روزترین و کارآمدترین روش های توسعه کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه های اجتماعی سعی در ارایه و اجرای روش های بومی شده موثر در کشور دارد.

حوزه فعالیت ایده بازار شامل برگزاری رویداد جهت شناسایی ایده ها و ایده پردازان برتر و هدایت ایده های برگزیده به دفتر سرمایه گذاران این زیست بوم است.ایده بازار ماموریت های زیر را به عهده گرفته است:

- ایجاد  بستری برای شناسایی و برند سازی ایده ها، ایدهپردازان و مخترعان برتر و حمایت مادی و معنوی از آن ها

- ارائه مشاوره های مالی و حقوقی به ایده پردازان و سرمایه گذاران توسط مشاوران مجرب ملی و بین المللی

- ایجاد بستری برای فعالیت سرمایه گذاران خطر پذیر و فرشتگان سرمایه گذار ملی و بین المللی جهت تسهیل و تسریع دسترسی به فناوری های نوین، ایده ها، ایده پردازان و مخترعان برتر.

این فستیوال در حوزه های رباتیک، دارو و فناوری اطلاعات و  آخرین مهلت ارسال ایده 15 دی ماه سالجاری می باشد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده به آدرس اینترنتیWWW.health.ideasbazaar.irمراجعه و یا با شماره تلفن 66175937-021 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/