اخبار : جلسه هم اندیشی با اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی

جلسه هم اندیشی با اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی

در ۹ دی ۱۳۹۶ انجام شد: جلسه هم اندیشی با اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی

 مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی پای درد دل اعضای اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی نشست/به عنوان حاکمیت مقتدرانه عمل خواهیم کرد.

پیرو سیاست جدید اداره کل تجهیزات پزشکی مبنی بر مشارکت ذینفعان وصنعتگران در تبیین استراتژی ها و برنامه های عملیاتی روز شنبه ۶ دی ۱۳۹۶ اعضای محترم اتحادیه صادرکنندگان با مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی دیدار داشتند.

  • در این جلسه بنا به دستور مدیرکل تجهیزات پزشکی مقرر شد ، ظرفیت ها و پتانسیل های اتحادیه صادرکنندگان در راستای همکاری های جدید با این اداره کل ظرف مدت یک هفته از سوی اتحادیه اعلام شود.
  •  دکتر مسائلی موازی کاری ها و ایجاد انجمن ها و اتحادیه های متعدد را از مشکلات فعلی این حوزه برشمرد و افزود بهتر است در اولین فرصت نسبت به اتحاد هرچه بیشتر بین این تشکل ها و ایجاد یه تشکل وحدت گرا اقدام شود.
  •  وی افزود به عنوان حاکمیت مقتدرانه عمل خواهیم کرد و برای توسعه صادرات و ارزآوری عزم راسخی داریم.
  • مهندس کمپانی به عنوان دبیر اتحادیه، ضمن معرفی فعالیت ها و دستاوردهای کلی این تشکل خواستار ساز و کاری برای آمادگی خود را نسبت به تعامل سازنده و هرچه بیشتر با وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام کرد.
  •  مهندس یعقوب زاده به عنوان رئیس این صنف خواستار ایجاد سازو کار برای استفاده موثر تر از خطوط اعتباری و همچنین ایجاد سازکار برای تهاتر با طرف های اروپایی را خواستار شد.
  •  در جلسه تعدادی از اعضای این تشکل به بیان مشکلات خود پرداختند و مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی قول پیگیری این موضوعات را دادند.